Anteckningar om sådant som händer eller har hänt

Som jag tänker på eller har sett, sådant som någon sa kanske? Eller om jag läste något. Och så lite rapporter om sådant som jag hittar eller får, till exempel av pappa...

söndag 6 februari 2011

Vernissage

Igår var det vernissage på Koltrastvåren.
OJ, vad mycket folk!
Jätteroligt var det, jag blev helt yr i huvudet och väldigt glad. Nu är hemmet fullt av blommor och presenter, härligt...
Min avsikt har hela tiden varit att göra något som kan tilltala både barn och vuxna och kanske, kanske lyckades jag med det. Här är i alla min kollega Caroline och hennes Viggo i ett samtal om kanske snokägg.
Idag är det visning klockan två och det är det den 27 också.
Utställningen är öppen nästan hela mars, så det finns gått om tid om någon skulle vilja se...

2 kommentarer:

BBN sa...

Kul! Fint! Jag tror du lyckades.
Kanske kommer jag och lyssnar på dig när du berättar den 27:e också.
/Pia

Caroline sa...

Ja, faktiskt så var det snokäggen vi pratade om "tänk att det ligger små små snokar inne i äggen, gulliga!". Och allt var i så bra höjd så vi kunde se tillsammans. Det blir liksom bättre och intressantare om man går tillsammans med en unge tycker jag:-)