Anteckningar om sådant som händer eller har hänt

Som jag tänker på eller har sett, sådant som någon sa kanske? Eller om jag läste något. Och så lite rapporter om sådant som jag hittar eller får, till exempel av pappa...

torsdag 17 februari 2011

Packning

På lördag ska jag visa fynd och samlingar för barn på Bokskåpet.
Det är kul.
Då sitter man i en ring på golvet och pratar med en hoper ungar som kan vara i alla möjliga åldrar. Jag vet inte innan vilka som kommer och det är ju ganska stor skillnad på småknattar på två-tre år och sportlovslediga skolbarn...
Jag skrev 4 - 8 år så får vi se vad som händer.
Nu har jag packat en massa grejer i tre cigarraskar och en chokladkartong, fast chokladkartongen fick inte plats på bilden.
Och så tar jag med lite foton och teckningar också. De kan ligga i en mapp.

Bilden här under föreställer det som är kvar av alla de fina blommorna jag fick på vernissaget.
Det är nog dags att köpa nya tulpaner tror jag...

Inga kommentarer: