Anteckningar om sådant som händer eller har hänt

Som jag tänker på eller har sett, sådant som någon sa kanske? Eller om jag läste något. Och så lite rapporter om sådant som jag hittar eller får, till exempel av pappa...

tisdag 22 februari 2011

Bildsida

Nu har jag joxat med min hemsida igen.
Att det ska vara så svårt att få till det!
Det är så mycket som ska stämma. Och det ska se fint ut,  fint på rätt sätt. Så att den som tittar förstår något av vad jag menar och inte bara missuppfattar alltihop.
Och det ska vara spännande att bläddra vidare. Allting kan ju inte ligga överst. Därför måste allt ligga i rätt ordning så att man lockas till att leta.
Eftersom hemsidan numera är gjord som en blogg är det lite knepigt att lägga upp många bilder på ett fint sätt. Nu gjorde jag så här, hoppas att det fungerar....
Själva hemsidan ser ut så här. Hittar man det man söker?

Inga kommentarer: