Anteckningar om sådant som händer eller har hänt

Som jag tänker på eller har sett, sådant som någon sa kanske? Eller om jag läste något. Och så lite rapporter om sådant som jag hittar eller får, till exempel av pappa...

torsdag 10 juni 2010

Gummistövlar

Det är NU jag skulle ha velat ha tillgång till min egen dator! Den med bilder i, och scanner till och allt annat jag är van vid... I den här finns bara ord.
Det får räcka med ord.
Annars hade jag lagt ut en fin bild på den nya boken.
Och många små bilder på hur den ser ut innuti, med alla de goda sidorna och ett omslag som en tablettask eller någon annan trevlig del av matsäcken.
Jag gillar matsäck.
Och eftersom boken handlar om att gå ut med barn så handlar den ju om matsäck i alla fall lite vid sidan av!
Ja, och jag har skrivit och ritat och fotat fast inte ensam utan tillsamman med Helen Rundgren, bara en sådan sak! I samarbete.... Det är fina grejer det!
Nu får ni hålla tillgodo med en liten länk, den kommer här.

1 kommentar:

BBN sa...

Ja, bild, snart!
:)
/Pia