Anteckningar om sådant som händer eller har hänt

Som jag tänker på eller har sett, sådant som någon sa kanske? Eller om jag läste något. Och så lite rapporter om sådant som jag hittar eller får, till exempel av pappa...

torsdag 23 september 2010

Bokmässa

Nu är det bokmässa om bara några timmar.
Det blir nog inga skogspromenader den här helgen.
Och inte hinner jag plocka de där plommonen jag blev lovad heller, men det kan jag göra nästa vecka istället.
Nu ska jag hänga på mässan och för första gången verkligen GÅ på seminarium.
Det är så svårt att välja...
Och att hinna...
Och att veta om man ska springa iväg någonstans eller inte, när man just kommit i samspråk med en spännande kollega...
Jag har inte jättemånga åtaganden precis, men på fredag är det Nallescenen i alla fall, Jag och Helen ska prata om Små Kryp och Gummistövlar, det blir kul!
Jag har packat en ask med lite grejer att ta med, men det är ju i morgon.
Idag ska jag bara försöka sälja in mig någonstans och mingla med kompisar och bli inspirerad och äta min matsäck.

Inga kommentarer: