Anteckningar om sådant som händer eller har hänt

Som jag tänker på eller har sett, sådant som någon sa kanske? Eller om jag läste något. Och så lite rapporter om sådant som jag hittar eller får, till exempel av pappa...

lördag 5 februari 2011

Talgoxväder

I går morse vid busshållplatsen, ett magiskt ljus.
Till och med de helt bruna äpplena i äppelträdet lyste nästan röda.
Och talgoxtickanden, gröngölingsskratt och en sol som kanske värmde lite, en sådan dag.
Regnet och allt det gråa kom först senare.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket träd där. Tack för utställningen idag. Nu såg jag att du har visning imorgon, hade ju också varit kul, lite synd. Ses.
/Pia

Malin Fasth sa...

Tack igen för utställningen! Väldigt vackert och inspirerande. Kommer tillbaka utan barn en dag och insuper lite mer av det hela.

Jessika sa...

Men Malin!
Jag vet fortfarande inte riktig vem du är! Synd att jag missade, men det var så mycket folk:)

Malin Fasth sa...

Jessika; det var jag som sa att jag kände Pia och har suttit på formtratt! :)

Jessika sa...

Aha:)